Turistická značka

Kód: 1045
Akce Novinka Tip
469 Kč –14 %
Obálka
469 Kč –14 % 399 Kč
Skladem (294 ks)
Můžeme doručit do:
3.6.2024

Příběh českého unikátu ve výpravné knize plné fotografií

Turistická značka. Český fenomén, který nemá ve světě obdoby. Ve své DNA ji mají vepsanou celé generace Čechů a Slováků. Tento průvodce je pro všechny, kteří si bez značek své výlety už neumějí představit, i pro ty, kteří se chtějí dozvědět, jaké příběhy za nimi stojí.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Turistická značka. Český fenomén, který nemá ve světě obdoby. Ve své DNA ji mají vepsanou celé generace Čechů a Slováků. Tento průvodce je pro všechny, kteří si bez značek své výlety už neumějí představit, i pro ty, kteří se chtějí dozvědět, jaké příběhy za nimi stojí. Novinář Marek Šálek vám ukáže fascinující historii turistického značení, doporučí zajímavé trasy a odhalí třeba i to, jakou stopu zanechala česká značka v Mongolsku nebo Brazílii. A také prozradí, jak se stát opravdovým značkařem!

Ukázka PDF

Autor knihy: Marek Šálek

Novinář. V listopadu 1988 odjel na půl roku se studentskou Expedicí Lambaréné do nemocnice Alberta Schweitzera v africkém Gabunu. Prošel redakcemi Mladého světa, Respektu a Týdne, v roce 2014 zakotvil v nově založeném Magazínu Reportér. Spoluautor knížek Telnice – Vesnice v rovnováze (o vítězi soutěže Vesnice roku), Libkovice: Zdař bůh! (o likvidaci severočeské obce kvůli těžbě uhlí) a Novináři nejsou zlí (návod, jak proniknout do médií). V roce 2019 získal Novinářskou cenu v kategorii psaná reportáž za sérii Svět mimo Prahu a v roce 2020 Velkou cenu Ekopublika za článek Česko má žízeň (o suchu). Manželka Daniela je ředitelkou Divadla v Dlouhé, mají spolu dva dospělé syny. Žijí v Praze na Břevnově, kde působí v několika sousedských spolcích.
 
převzato z webu nakladatelství Albatros