Turistická značka
Kód: 1045Detailní popis produktu
Turistická značka. Český fenomén, který nemá ve světě obdoby. Ve své DNA ji mají vepsanou celé generace Čechů a Slováků. Tento průvodce je pro všechny, kteří si bez značek své výlety už neumějí představit, i pro ty, kteří se chtějí dozvědět, jaké příběhy za nimi stojí. Novinář Marek Šálek vám ukáže fascinující historii turistického značení, doporučí zajímavé trasy a odhalí třeba i to, jakou stopu zanechala česká značka v Mongolsku nebo Brazílii. A také prozradí, jak se stát opravdovým značkařem!
Autor knihy: Marek Šálek
Novinář. V listopadu 1988 odjel na půl roku se studentskou Expedicí Lambaréné do nemocnice Alberta Schweitzera v africkém Gabunu. Prošel redakcemi Mladého světa, Respektu a Týdne, v roce 2014 zakotvil v nově založeném Magazínu Reportér. Spoluautor knížek Telnice – Vesnice v rovnováze (o vítězi soutěže Vesnice roku), Libkovice: Zdař bůh! (o likvidaci severočeské obce kvůli těžbě uhlí) a Novináři nejsou zlí (návod, jak proniknout do médií). V roce 2019 získal Novinářskou cenu v kategorii psaná reportáž za sérii Svět mimo Prahu a v roce 2020 Velkou cenu Ekopublika za článek Česko má žízeň (o suchu). Manželka Daniela je ředitelkou Divadla v Dlouhé, mají spolu dva dospělé syny. Žijí v Praze na Břevnově, kde působí v několika sousedských spolcích.
převzato z webu nakladatelství Albatros
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.